Een blog van Maikel Kegels die aan de hand van foto's, die op regelmatig tijdstip worden gepost, een beeld probeert te schetsen van het leven rond bussen en trams, in de eerste plaats die van De Lijn.
geplaatst door
Maikel Kegels
om
12:28
4 opmerkingen:
Testrit?
Eindelijk nog eens foto !!! Hoe is het mogelijk zeg !!!!
De bus was wat rondjes aan het rijden (nadien op de luchthaven) met een mecanicien achter het stuur, dus ging het wellicht wel om een testrit...
Ja, ik herken de plaats. Erachter de straat die u recht naar het strand brengt van Mariakerke alsook de kerk alwaar je het graf kan terugvinden van een welbekende vlaming.
Voor mensen die graag even naar de kust op vakantie gaan is er de Kinkhoorn en Raversijde als ideale bestemming. Kan beiden sterk aanbevelen.
Een reactie posten