Een blog van Maikel Kegels die aan de hand van foto's, die op regelmatig tijdstip worden gepost, een beeld probeert te schetsen van het leven rond bussen en trams, in de eerste plaats die van De Lijn.
hoi Maikel. nog eens een schone bus op uw blog maar de nummers zijn eraf gevallen. Je kunt misschien nog een afscheidsrit organiseren want er zijn er niet veel meer over.
1 opmerking:
hoi Maikel.
nog eens een schone bus op uw blog
maar de nummers zijn eraf gevallen.
Je kunt misschien nog een afscheidsrit organiseren want er zijn er niet veel meer over.
Een reactie posten